TRIKRÁT, KEĎ SOM SA ZACHOVALA NESPRÁVNE


Ahojte,
každý jeden z nás skúša sa nájsť robí chyby. Nikto z nás nie je bez chýb a mali by sme si to uvedomiť. No potom sú tu situácie, ktoré sa neustále opakujú a vy tie chyby robíte zas a znova. Nemyslím si, že je to v poriadku.

STARÁM SA DO DRUHÝCH

V angličtine by to tak pekne znelo - nie care for you ale care about you. A štve ma to. Už teraz, keď som na vysokej, tak som sa to snažila obmedziť, ale je to silnejšie ako ja. Prečo si nebola včera v škole? Čo si dostal? Vedel si? Aký máš rozvrh?  Aké si mal vysvedčenie? Asi už tušíte, že sa to týka prevažne školy. Ja s tým bojujem, ani neviete ako veľmi. Ale svojim spôsobom ma ovplyvňuje mama - ona sa ma vždy vypytuje aké boli známky, čo mali ostatní. A už neraz som sa preto dostala do bodu, keď na mňa ostatní zízali. však Sofinka

BERIEM SI CUDZIE NÁZORY

Možno to bude znieť ako klišé, ale áno. Neviem povedať vlastný názor. Asi pred rokom som prišla na to, že prečo. Moja mama vraví, čo si myslí nahlas - a to je dobré, aspoň sa nestratí. Lenže hlavne jej názory dosť často citujem. Ako o tom tetovaní. Mám už naň iný názor ako ona. Preto asi chodím do kina už sama - ona to totiž komentuje počas filmu a už mnohokrát mi skreslila môj vlastný názor. Možno preto som jej ešte nepovedala o tom, že verím v Boha, pretože má na to vlastný názor.

SNORÍM

Neznášam, neznášam a neznášam sa za to. Presne tak som sa dozvedela, že Tomáško zomrel. Presne tak som sa dozvedela o Miškovi. Ja sa potom tvárim, že o ničom neviem a hrám tú hru. Nájdem niečo o mojej rodine a mojich blízkych, zabolí ma pri srdiečku a mlčím. Zbieram to v sebe a dusím sa, zabíjam sa. Potom to nezvládnem a plačem.

Zbavili ste sa už niekedy nejakého zlozvyku?

Dária.


Komentáre

  1. Podľa mňa je ale najdôležitejšie že si si sama vedomá, že niečo také robíš, a aj pracuješ na tom, abyvsi tieto "zlozvyky" odstránila - a to je super. Každý máme niečo, čo opakovane robíme - ty možno preberáš názory ostatných, ja som zase človek, ktorý občas svoje názory "vnucuje" - často sa snažím ostatných presvedčiť o svojej vlastnej pravde, čo nie je správne, lebo každý máme právo na názor. Ale viem, že niečo také robím, preto si na to už dávam pozor a naučila som sa radšej čušať 😄

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára