V ČOM SOM JEDINEČNÁ


Ahojte,
mala by som si vymyslieť iný pozdrav alebo začiatok príspevkov, pretože sa z toho zbláznite
tak ako som v minulom príspevku písala o svojich chybách, dnes sa chcem pozrieť na moju druhú stránku - v čom som iná, ako ostatné dievčatá v mojom veku alebo ako ostatní ľudia, ktorých poznám.

1. zdravotný problém. okej, viem, že na svete je plno ľudí s DMO. a že mnohí sú na tom ešte horšie ako ja - či už v tom, že ja študujem na vysokej škole, alebo sú na vozíku či majú inú pliagu, ktorá im nedá pokoj. ale pravda je, že každý prípad je iný a jedinečný.
2. nevidela som Titanic. vážne.
3. nevidela som High School Musical (okrem jednotky, ktorú sme pozerali na základnej) a aj to sa mi nezdalo super a wau, ako počujem ohlasy - až na pieseň Bet On It! (teraz pozerám, že je to z dvojky, tak som asi videla aj tú).
4. viem, že Jetix premenovali na Disney Channel. nemali sme ho a nepoznám rozprávky, ktoré tam vysielali. ja som fičala na Tom and Jerry, Winx a Pokémonoch. za to VHS-ky sú veľakrát prepisované a zodraté.
5. nepoužívam make-up. nič. ani púder či niečo na pleť.
6. nezaujímam sa o módu. absolútne. myslím to vážne. na maturite z angličtiny sme mali napísať článok na tému móda, bolo to pre mňa utrpením a sloh som napísala na 30%.
7. nemám obľúbený kvet či vôňu. ale viem, že neznášam vôňu v obchodoch v častiach, kde sú pracie prášky, pretože začnem čikútať.
8. som na dlhý čas. kamarátstvo s Alexom trvalo vyše dvoch rokov a skončilo iba preto, že sme sa presťahovali. priateľstvo so Samom trvalo päť rokov. do Mira som bola ešte o dva roky neskôr. do Juraja som bola štyri roky a tri mesiace. seriál Panelák som sledovala vyše päť rokov. seriál Búrlivé víno som sledovala takmer až do konca. seriál Kukučka ma mátal ešte polroka po jeho skončení. s Kristy sme priateľky už vyše osem rokov. takže ak som v niečom jedinečná, tak je to toto.
9. mám dvojfarebné oči. viem, že existujú takí ľudia či iné tvory, ktoré majú jedno oko modré a druhé hnedé. ale kto môže povedať, že má okolo zreničky modrú do stratena a zvyšok hnedú dúhovku. no Dária.
10. veľmi sa chcem opakovať vo veciach, aké majú druhí. napríklad vidím, že niekto nosí tričko alebo ruksak, ktoré postupne vidím všade okolo seba. začnem to chcieť aj ja, ale vždy ma to prejde. a kúpim si niečo, čo sa páči mne a páči sa mi to oveľa viac (veľakrát je to aj z lepšieho materiálu a teda mi to vydrží dlhšie).

Čím nechcem tvrdiť, že ty, čo to práve čítaš, nie si v niečom jedinečný. Všetci sme.

Napíšte do komentárov tri svoje dobré vlastnosti jedným slovom. Pokúste sa vynechať slovíčko milá/milý.Dária.

Komentáre

  1. Och, čože? Ako to, že si nikdy nevidela High School Musical? ja som všetky tri filmy videla asi stokrát, všetky pesničky viem naspamäť, so sestrami sme na trojku boli dokonca v kine a mali tašky, per i budík s motívom High School Musical, ja som dokonca mala aj obliečky na posteľ :D A dodnes je to moja srdcovka a keby som mala čas, tak to pozerám každý deň, lebo HSM jednoducho nikdy neomrzí :D

    A moje dobré vlastnosti... Asi by som povedala pracovitá, lebo hoci sú chvíle, kedy len rada ležím v posteli s knihou alebo pri dobrom filme (alebo pri High School Musical :D :D), rada som zaneprázdnená - a som veľká perfekcionistka, preto všetko musím dotiahnuť do dokonalosti :D. Potom by to bolo asi spoľahlivá, respektíve som to o sebe počula už aspoň miliónkrát a teší ma, že si to o mne ľudia naozaj myslia.
    Nad poslednou premýšľam už asi desať minút, ale nič mi nenapadá. Nemyslím si, že som múdra, skromná alebo zábavná. Neviem. Fakt neviem. O tebe by som hneď vedela povedať, že si láskavá, rozumná a vytrvalá. O sebe už asi žiadnu dobrú vlastnosť povedať neviem.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára