JURAJ LEVICKÝ - DRUHÁ ČASŤ


Príbeh je vymyslený, nesúvisí s mojím životom. Ďakujem Kristy za podporu.

Čo mám robiť? Okej. Dýchaj. Môže to byť omyl. Bože, Dorotka spamätaj sa! Koľko existuje na Slovensku Dárii? A aká je pravdepodobnosť, že by chodili na jedno gymnázium?
Označila som správu ako neprečítanú. Bude to tak najlepšie. Otvorila som správu od Kristy.
23:30 Kristína Sedláková: ak ti to pomôže tak mi môžeš napísať čo sa stalo medzi vami
08:11 Dária Voková: Rozprával sa so mnou. Pýtal sa ma na moje tajomstvo. A TERAZ MI PÍŠE NA FACEBOOK :o
Nebola online. Tak som otvorila správu od mamy. Iba mi poslala nálepku, tak som jej poslala nejakú aj ja. Prešla som si facebook, keď som si spomenula. Juraj Levický. Klikla som a napísala jeho meno do vyhľadávača ľudí na facebooku. Boli tam dvaja. Klikla som. Nevedela som, či je to on. Bol na motorke s prilbou na hlave. Klikla som na druhého. Klikla som na fotku. Je. to. on. Sedel v nejakom aute na mieste vodiča. Jeho úsmev. Pozrela som si jeho priateľov, ale jediné, čo mi ukazovalo boli spoloční. Katarína Katka Levická. Kývla som hlavou na znak súhlasu. Je to ten Juraj. Šla som sa naraňajkovať.
Keď som sa učila a robila si úlohy na zajtra, spomenula som si na jeho slová. Skrývaš nejaké tajomstvo? Mykla som hlavou. Čítala som si poznámky. Máš zvláštne meno. Vzdychla som a chytila mobil do ruky. Čo to robím? Prihlásila som sa na facebook a klikla na jeho správu.
Pred dvanástimi hodinami, Juraj Levický: Cauko, ty si ta daria vokova z gymnazia v gmelici?
Čo ak si naozaj iba hľadá niekoho, do koho pichnúť?
Nová notifikácia.
Máte jednu žiadosť o priateľstvo. Zobraziť. Juraj Levický.
Dokelu.
Pozerala som sa na jeho profil. Juraj Lev. Vypúlila som oči a otvorila ústa. Juraj Levický. JL. On má iniciálky ako On. Nie, nezamiluješ sa doňho iba preto, že má také isté iniciálky. Nie. Juraj Loj, Juraj Loj, Juraj Loj. PREČO?
Klikla som opäť na jeho správu.
Pred dvanástimi hodinami, Juraj Levický: Cauko, ty si ta daria vokova z gymnazia v gmelici?
Práve teraz, Dária Voková: Ahoj, mozno
Čo to robím?
Juraj píše...
Dokelu.
Práve teraz, Juraj Levický: Tak to dufam pretoze by som si chcel s nou pisat :)
Juraj Loj, Juraj Loj, Juraj Loj.
Práve teraz, Dária Voková: Ako si ma nasiel?
Práve teraz, Juraj Levický: Viem kde chodi moja sestra do skoly a bola si tam jedina daria (:
Práve teraz, Dária Voková: A to si pisal vsetkym jej spoluziakom, ktori boli na oslave? :)
Načo toho smajlíka?!
Práve teraz, Juraj Levický: Mozno
Na. Tu máš. Si hrozná.
Práve teraz, Dária Voková: Ak som ta vcera nejako urazila tak prepac :/
Práve teraz, Juraj Levický: Neurazila preco si to myslis? :(
Práve teraz, Dária Voková: Preco by si mi potom pisal?
Práve teraz, Juraj Levický: Uz som to pisal. Chcem si s tebou pisat
PREČO???
Juraj Levický: Nepisal som vsetkym iba tebe
NAČO???
Práve teraz, Dária Voková: A ja som Katkina spoluziacka. O com si chces pisat?
Babka vykukla do izby, či nechcem už jesť obed. Zľakla som sa a mobil mi vyskočil z ruky. Položila som ho vedľa seba.Nie, o jednej až, ako vždy." pozerala som sa na ňu. „O jednej. Tak sa ešte uč." zavrela dvere.
Pred troma minútami, Juraj Levický: Preco si bola na oslave mimo ostatnich?
To vážne napísal ostatných s mäkkým i?
Práve teraz, Dária Voková: Nie som typ na party...
Prečo si ho neopravila s tým i? Každému by si to napísala, tak prečo nie jemu?
Práve teraz, Juraj Levický: Tak preco si bola na party?
Práve teraz, Dária Voková: Lebo... Neviem
Práve teraz, Juraj Levický: A co rois?
Myslel tým, čo robím?
Práve teraz, Dária Voková: Snazim sa ucit
Práve teraz, Juraj Levický: Myslel som ze napises ze si pises so mnou :')
Práve teraz, Dária Voková: A nechces si pisat s niekym inym?
Práve teraz, Juraj Levický: S kym? :)
Práve teraz, Dária Voková: S niekym norm
Vážne mu ideš toto napísať?
Dária Voková: Musim sa ucit
Práve teraz, Juraj Levický: Som o rocnik vyssie ako ty. Mozno by som ti mohol pomoct. Co sa ucis?
Práve teraz, Dária Voková: Slovinu...
Práve teraz, Juraj Levický: Och tak to neviem :(
Práve teraz, Dária Voková: Prepac, musim koncit. Ak budes chciet, tak si mozeme pisat vecer
Určite si nebude chcieť večer písať práve s tebou.
Práve teraz, Juraj Levický: Okej, tak vecer. Pa :')
Vážne?!
Zavrela som zošity a zbalila ich do tašky. Tašku som dala na chodbu a babka zatiaľ prichystala jesť. Obe sme sa najedli. To si sa tak rýchlo naučila?" No... hej. Zajtra nemáme nič také zvláštne." odpovedala som jej, šla som na záchod a šla na notebook. Pustila som si Neviem sa nájsť. Išla som na blog. Chvíľu som pozerala na názov posledného príspevku, potom som myškou prešla na x v pravom rohu lišty. Otvorila som ikonku Búrlivé víno a pustila si 21. diel. Preskakovala som s myškou na tú minútu. Búrlivé víno bežalo na celej obrazovke, ale ja som pozerala na klávesnicu. Vypla som video. Zhlboka som sa nadýchla. Juraj Loj, Juraj Loj, Juraj Loj. Otvorila som Mozillu a prihlásila sa na facebook. Nová správa.
13:45 Kristína Sedláková: čo píše? :)
Nemyslím si, že je to ten pravý smajlík.
13:46 Dária Voková: Písali sme si. Chce si so mnou písať. Ale neviem aké sú jeho plány.
13:48 Kristína Sedláková: možno sa chce s tebou kamarátiť
13:49 Dária Voková: Hej, alebo šikanovať. Prosím ťa, Katarína sa za chvíľu okuká a bude pri mojich spolužiakoch. Čo myslíš, ako sa asi bude správať ku mne on?
13:55 Kristína Sedláková: neviem
Ani ja.
13:56 Dária Voková: Má rovnaké iniciálky ako ON. Čo myslíš, ako dlho sa udržím na uzde a nezamilujem sa doňho? Ja sa nechcem sklamať. Veď aj s Denisom ma to prešlo.
13:58 Kristína Sedláková: ako sa volá? :)
13:59 Dária Voková: Juraj Levický. JL. Chápeš? No to už je čo za náhodu?
14:05 Kristína Sedláková: osud? :)
14:06 Dária Voková: Neviem či naň verím. Hej som do Juraja už tri roky, ale kto vie, ako by to bolo, kebyže je tu. Skutočný <3
14:11 Kristína Sedláková: takže? ;)
14:12 Dária Voková: Máme si večer písať? :(
14:15 Kristína Sedláková: neviem ako chceš. Skutočne ti v tomto neviem poradiť :/
14:17 Dária Voková: To akože, keď sa vezmeme, tak budem Levická? :o
14:19 Kristína Sedláková: takže sa ti páči?
14:20 Dária Voková: Neviem :(
Neodpísala mi ďalej. Šla som na instagram. Poobzerala som si novinky. Bola som ďalej na notebooku. Prihlásila som sa na facebook.
16:12 Juraj Levický: Si tu? :')
16:14 Dária Voková: Veď ešte nie je večer :)
Jasné, len ho provokuj, nech už s tým šikanovaním začne.
16:15 Juraj Levický: Tak akoze uz bude. Prijmes ziadost?
Akú žiadosť? Aha.
16:17 Dária Voková: Ak mi odpovieš na otázku.
Ďalej ho provokuj.
16:18 Juraj Levický: Na aku? :)
16:19 Dária Voková: Prečo si chceš písať práve SO MNOU?
Píše. Prestal. Píše.
16:22 Juraj Levický: Pretoze vytrcas z davu :)
Aha.
16:24 Dária Voková: V dobrom či v zlom slova zmysle?
Prečo moja veta začína slovami, ktoré sa vravia na svadbách?
16:25 Juraj Levický: To je uz druha otazka :)
Klikla som na notifikáciu, prijať žiadosť o priateľstvo používateľa Juraja Levického.
Super. Teraz bude o tebe vedieť všetko.
16:30 Juraj Levický: V dobrom
16:32 Dária Voková: Ako veľmi si budeš prezerať môj profil? :)
Načo toho smajlíka?
16:33 Juraj Levický: Ani ma to nenapadlo. Inak vazne si z Matician?
Hej, napadnúť ťa môže iba medveď. Tak predsa.
16:35 Dária Voková: Jasné, že si ho prezeráš. Hej som. Vadí to?
Čo ak má odtiaľto frajerku?
16:37 Juraj Levický: Nie. Ja len, ze to nie je daleko, mozno by sme sa mohli stretnut.? :)
Do kelu.
16:38 Dária Voková: Spomínaš si, ako si si myslel, že mám tajomstvo? :)
16:39 Juraj Levický: Takze som mal pravdu? :') :P
Juraj, prestaň.
16:41 Dária Voková: To je jedno z nich, prepáč. :/
Jasné, povedz mu, že máš tajomstvá.
16:42 Juraj Levický: Ked sa nemozeme stretnut, tak by sme si mohli zavolat. Napriklad aj cez messenger?:)
PREČO?
16:43 Dária Voková: Asi by si si mal nájsť niekoho iného, kto vytŕča z davu
Čo robím?
16:44 Juraj Levický: Bojis sa? Alebo o co ide? Preco by sme si nemohli zavolat?
Lebo som škaredá?
16:47 Juraj Levický: Pise ze si online. Si tu?
Dobre. Zober to už do rúk. Zhlboka som sa nadýchla a vydýchla. Juraj Loj, Juraj Loj, Juraj Loj.
16:55 Dária Voková: Tým, že vytŕčam z davu, tak priťahujem to, aby si ma šikanoval? ...
Si sprostá.
16:58 Juraj Levický: Myslis si ze ta sikanujem? :( Mrzi ma to :( :( :(
Do rite.
17:00 Dária Voková: Prepáč :( Nie.. ja... proste nechápem, prečo sa chce so mnou zrazu niekto baviť. Som nudná, ako si napísal, vytrčam z davu a mnoho ďalších. :(
Bacha, smajlíky nemusia znamenať to, čo znázorňujú.
17:02 Juraj Levický: Zatial som sa pri tebe nenudil :) a vsimol som si ze rada pises. Ked som vedla teba stal tak som rozpraval vacsinou ja. Ak ti je pisanie lahsie, tak si budeme pisat :)
Ako to vie?
17:05 Dária Voková: Je to pravda :) Rada píšem.
17:06 Juraj Levický: Tak si budeme aspon pisat? :)
17:07 Dária Voková: Ak chceš.
17:07 Juraj Levický: A ty chces? :)
17:08 Dária Voková: Chcem? Ja som si vlastne ešte so žiadnym chlapcom nepísala :D :D
17:09 Juraj Levický: Takze som tvoj prvy? :)
Ako čo? Môj prvý chlapec alebo čo?
17:11 Juraj Levický: Myslel som chlapec na dopisovanie :)
Je slovo dopisovanie spisovné?
17:11 Dária Voková: Asi áno. Teda by sme sa mali viac spoznať?
Čo robíš?
17:12 Juraj Levický: A chces ma viac spoznat?
17:13 Dária Voková: Chcem ísť na to pomaly.
Super, teraz dávaj dvojzmysly ty.
17:14 Juraj Levický: Tak sa spytaj :)
Ako vie, že mám práve na mysli otázky?
17:15 Dária Voková: Nechceš sa spýtať najskôr ty?
17:16 Juraj Levický: Dama ma prednost :)
Čo?
17:18 Dária Voková: Máš frajerku?
Hlááávne nenápadne.
17:19 Juraj Levický: Nie :) A co ty? Mas frajera?
Rozosmiala som sa na celú izbu.
17:21 Dária Voková: Nie
.
.
.
18:59 Dária Voková: Takže to auto na fotke je tvoje? :)
19:00 Juraj Levický: Povedme ze mozem na nom jazdit :)
Ty mas rada psov?
19:01 Dária Voková: Veľmi. Viac ako čokoľvek iné. <3
Okrem Katky máš aj nejakých ďalších súrodencov?
19:02 Juraj Levický: Nie. Ty mas brata. Mareka vsak?
19:03 Dária Voková: Čo vš
Počula som, ako na mňa babka kričí z vedľajšej izby. Šla som sa pozrieť čo je. Nejdeš do sprchy?" spýtala sa. Jáj, to už je toľko? Už, len odpíšem Kike!" vrátila som sa späť k facebooku, povôdné písmená som vymazala.
Dária Voková: Prepáč, musím ísť. Tak o hodinu budem späť. Budeš tu? Alebo končíme?
19:07 Juraj Levický: Samozrejme ze tu budem :)
Išla som do sprchy.
.
.
.
19:57 Dária Voková: Čo všetko si si zistil z môjho profilu?
19:58 Juraj Levický: Vsetko co sa dalo. Som rad ze si spat :)
19:59 Dária Voková: Budem tu ale iba polhodiny
Ja viem, že je to hnusné, ale nemôžem zmeniť program. Babka by sa pýtala, prečo nejdem pozerať seriál.
20:01 Juraj Levický: Tak nestracajme cas. Pytaj sa.
20:02 Dária Voková: Čo si myslíš o tučných ľuďoch?
Vážne sa ho toto pýtaš?
20:02 Juraj Levický: V mnohych pripadoch za to nemozu
Haha.
20:03 Dária Voková: Zabudol si na otázku...
20:03 Juraj Levický: Ups. Ja uz neviem. Ak mas nejaku otazku tak sa pytaj :)
20:05 Dária Voková: Nechcem sa pýtať niečo, čím by som ťa ranila.
PREČO?
20:05 Juraj Levický: Vsimol som si ze ti zalezi na tom ako sa citia druhy
Juraj! Zase? Druhí s mäkkým i.
20:07 Dária Voková: A ja zase, že si všímavý. :)
20:08 Juraj Levický: Iba ked chcem zaposobit :)
Rozosmiala som sa na celú izbu.
20:09 Dária Voková: Ešte k tomu si aj vtipný :)
20:10 Juraj Levický: Snazim sa :)
20:12 Dária Voková: Píšeš si ešte s niekým?
20:13 Juraj Levický: Iba s tebou :)
20:14 Dária Voková: Vieš o tom, že si píšeme asi už 4 hodiny?
20:14 Juraj Levický: Prislo mi to ako pat minut :)
20:15 Dária Voková: Prečo za každou tvojou odpoveďou je smajlík?
20:15 Juraj Levický: Vadi ti to?
20:17 Dária Voková: Nie. Len je vždy rovnaký...
20:17 Juraj Levický: Nemusi byt :P
Zasmiala som sa.
20:19 Dária Voková: Už asi pôjdem, a dnes tu už asi neprídem :/ Ahoj.
20:20 Juraj Levický: Cauko <3
Počkať čo?
Šla som do obývačky a jeho posledný emotikon ma vyviedol z miery.





Komentáre

  1. Prosím rýchlo hneď ďalšiu časť, potrebujem čo bude ďalej! :D hej je jasné, že ja ráno spím a neodpisujem :DD
    prečo práve Juraj má fotku v aute? :D

    toto ma rozosmialo :DD čo sa učís? - slovinu - tak tú ja neviem :DD je vidno :D

    to bolo naj :D

    -Kristy

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Och, veľmi mi to pripomína časy, kedy som dokázala hodiny čítať fanfiction, kedy som ich sama písala, ako ma taký vymyslený svet dokázal pohltiť... Takéto príbehy sú niečo úplne iné ako klasické knihy, neviem to veľmi opísať, možno je to to, že sú viac osobnejšie, lebo teba poznám a pri čítaní vidím, ako do toho vkladáš samú seba, možno je to to čakanie je na nový diel - ktorý dúfam, že bude čoskoro! Teším sa na pokračovanie, lebo už dávno som nič podobné nečítala ❤
    BEE A CHANGE // Facebook Page

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára