V MINULÝCH ČASTIACH STE ČÍTALI...


Ahojte,
kto by to bol povedal, že máme za sebou už desať častí príbehu Juraja Levického.

Ak mám pravdu povedať, nechcela som to až takto naťahovať. Najmä preto, že mám napozeraných dosť seriálov a filmov, kde úprimne neznášam, ako sa to naťahuje. Proste ja už viem vycítiť, že tie postavy sú do seba zaľúbené. A prenášam to do môjho života. No rovnako som nechcela, aby sme boli už od druhej časti spolu.
Je to príbeh, ktorý píšem väčšinou cez víkendy po večeroch, kým mám múzu. Teda pokojne napíšem za víkend aj štyri časti dopredu. Viac si však nedovoľujem. Zamilovala som si totiž to čaro okamihu, tú aktuálnosť, ktorú do príbehu dávam.

Je to naozaj zaujímavé, ako sa seba samú snažím reálne opísať. Pri Jurajovi si niekedy myslím, že začínam fantarízovať, a dávam mu do úst linky, ktoré chcem, aby povedal.

Preto tu chcem napísať fakty o mne, ktoré ste si mohli prečítať v predošlých častiach. A naozaj taká som.

1. Snažím sa urobiť na nových ľudí dojem, aj za cenu, že by som mala vyjsť zo svojej komfortnej zóny.
2. Nemám rada oslavy.
3. Držím sa na nich v úzadí a rozprávam sa väčšinou iba s tými najbližšími.
4. Vždy odpoviem na priamu otázku.
5. Nedávam skôr vedieť, aby po mňa prišli. Až keď som von (potom tam stojím aj pätnásť-dvadsať minút, kým príde šofér)
6. Ak mám niekam ísť, chystám sa aj dve hodiny vopred.
7. Snažím sa nemeškať.
8. Vždy, keď chcem povedať NIE, poviem ÁNO a potom to stojí za to!
9.  Ak si s niekým nechcem písať, tak si iba prečítam správu a označím ju za neprečítanú.
10. Na notebooku odpisujem s diakritikou a interpunkciou, kým na mobile alebo v sms-kách to nepoužívam.
11. Strašne si zakladám na spisovnej slovenčine/gramatike.
12. Bojím sa, že nebudem schopná milovať nikoho iného ako človeka menom Juraj.
13. Bojím sa, že vždy budem svojho priateľa prirovnávať k Jurajovi  Lojovi, alebo že si ho budem predstavovať a myslieť naňho pri mojom budúcom partnerovi.
14. Držím si od ľudí odstup.
15. Som celý deň väčšinou na notebooku.
16. Neviem rezy kocky.
17. Moja jediná a skutočná priateľka je Kristy.
18. Chodila som na gymnázium vždy autobusom.
19. Nemám v pravej ruke citlivosť.
20. Nechodím von.
21. Nenastúpim cudziemu človeku do auta.
22. Nemám internet v mobile a nezapínam si ani dáta. Považujem to za zbytočne vyhodené peniaze.
23. V noci cestujem do budúcnosti - snívajú sa mi veci, ktoré sa stanú.
24. Pred písomkou som v strese.
25. Nerada platím veľa za mobil.
26. Záleží mi na názore ostatných.
27. Neznášam cigaretový dym.
28. Neviem si zaviazať šnúrky.
29. Neviem si zazipsovať bundu.

Ak si ešte na niečo prišiel/prišla, čo sa ti napríklad na mojom správaní v príbehu (a teda aj v reálnom živote) páči, tak pokojne píšte do komentárov. Zaujímajú ma vaše postrehy.
Rovnako, ak čítate blog už dlhšie, a zapáčila sa vám na mne nejaká vlastnosť - a chceli by ste ju v príbehu - tak mi pokojne napíšte.

V podstate dôvod, prečo tento príspevok píšem, je, že od nasledujúcej časti s mojím životom tento príbeh nebude súvisieť. Nebude to sled dní, ale skôr situácie mňa a Juraja. Juraj sa však stane postavou, ktorou chcem, aby bol. A ja si budem zakladať na určitých hodnotách a podobne. Keďže ešte nemám svoju prvú pusu s chlapcom za sebou. Príbeh bude odteraz iný, stále reálny, ale úplne vymyslený a idealizovaný. 

Dária.

Komentáre