PAUZA


Ahojte,
dávam si pauzu do odvolania.
Veľmi ma to mrzí, ale potrebujem si oddýchnuť. Som neuveriteľné unavená po psychickej stránke a neviem sa z toho dostať. Zatiaľ si nahováram, že som iba unavená zo skúškového obdobia, keďže 15.mája som bola už v knihách a 25.júna ešte na skúške, ktorú som aj tak neurobila. Rok 2019 je zatiaľ naozaj úžasný a ja si ho nechcem pokaziť mojou hlavou. Nechcem vás ťahať za nos, lebo je tu možnosť, že sa už nevrátim. Neviem, o čom mám písať - mám dva úbohé nápady na príspevky, ak sa rozhodnem napísať o dovolenke, tak tri. Inak nič. Mrzí ma, že to píšem takto narýchlo.

Ďakujem.

Dária.

Komentáre

  1. Moja, vezmi s toľko času, koľko potrebuješ. V tomto blogovom svete často zabúdame na to, že blog a sociálne siete nie sú naša povinnosť. Tento malý kúsok internetu patrí iba tebe a ty si jediná osoba, ktorá rozhoduje o tom, kedy a či vychádzajú články. Oddychuj, užívaj si leto, slnko a teplo, čítaj knihy, pozeraj seriály a filmy. Načerpaj novú energiu. A ja budem trpezlivo čakať, kedy sa vrátiš ❤
    SIMPLY BERENICA // Facebook Page // READ ABOUT "SVIEŽE RÁNO BY MUSK"

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára