MY LITTLE PONY: FRIENDSHIP IS MAGIC - FOURTH GENERATION


                                 Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt My Little Pony: Friendship is Magic! logo
I was crying! A LOT! Kedysi dávnejšie som písala príspevok k tomuto seriálu ohľadom pesničiek. Verte mi, že som chcela o tom seriáli oveľa viac príspevkov, ale nakoniec som sa rozhodla to zhrnúť do tohto všeobecného.

My Little Pony: Friendship is Magic je americko-kanadský seriál. Seriálom ho nazývam práve preto, že som ho pozerala v originálnom znení (a teda od rozprávky sa to odlišuje, tie pozerám v dabingu). A dnes skončila posledná, deviata séria štvrtej generácie. Pozerala som len štvrtú generáciu (2010-2019), a to že nejaké boli predtým, som sa dozvedela o dosť rokov neskôr.

Aj napriek tomu, že to šlo deväť rokov a teraz nás čaká už iba film, nedokážem uveriť, že je koniec. Tento seriál ma naučil tak veľa, no predovšetkým angličtinu. Začala som ho pozerať v roku 2012, pretože ho sledovala Kristy a chcela som vedieť, čo na ňom vidí. Well... úvodné dva diely ma presvedčili natoľko (a Pinkina pesnička), že som ho sledovala až do konca.

Seriál má 20 minút, zvyčajne úvodné diely série sú dvojdielne a rovnako finále série. Každá séria mala 26 dielov, okrem tretej - tá mala polovicu, teda 13, pretože tvorcovia pracovali na filme Equestria Girls, ktorý som nevidela (a ani žiadnu časť z EG). Teraz sa však budem vyjadrovať iba k seriálu. Každá séria má vlastný počet pesničiek:
1. séria -16 pesničiek
2. séria -15 pesničiek
3. séria -12 pesničiek
4. séria -17 pesničiek
5. séria -16 pesničiek
6. séria -12 pesničiek
7. séria - 5 pesničiek
8. séria - 7 pesničiek
9. séria - 7 pesničiek.
Rozhodla som sa tu dať pre vlastný pokoj iba prvú a poslednú pieseň. Znamenajú naozaj veľa.

                                   

                                   

Naozaj v pamäti mi zostane asi tretia séria, keďže to bola prvá séria, ktorú som pozerala "naživo". Prvé dve som si pozrela v tom istom roku v priebehu mája-augusta 2012 (dá sa to zistiť jednoducho, 15. 09. 2012 začala tretia séria). Tretia séria ma najviac zblížila s Kristy, ukázal mi, ako priateľstvo dokáže byť magické. Čo priatelia dokážu pre seba urobiť a vyústilo to do Brilliant Friend Forever Kristy.
Ibaže, až keď začali tento seriál vysielať Slováci, tak som prišla na to, aká je moja angličtina úbohá.
Myslela som si totiž, že Rainbow Dash a Apple Jack chlapci a u nás ich zrazu dabovali slovenské herečky. Smiala som sa z toho, až kým mi to Kristy nevysvetlila - zmiatol ma ten hrubší hlas a aj to, že obe majú skôr také chlapčenské záľuby alebo outfit. A ešte pri Apple Jack, stále je pre mňa Jack mužské meno :D Krátko o tom, ako som nepostrehla, že sú she a nie he. Sama pri sledovaní slovenského znenia som prišla na to, koľko vecí mi ubehlo. Ale stále som to brala ako príležitosť zlepšiť sa v angličtine. Veď predsa bez tejto stimulácie by som sa neodvážila sledovať Pokémonov v angličtine, ktorí mi ju dostali na dnešnú úroveň (ale o tom inokedy).

                                 
                                            Dokonca som sa rozhodla, že chcem, aby mi toto hrali na svadbe...
Každý Brony vyjadroval svoj temperament menami poníkov. Od prvej série som mala najradšej Twilight, Spike mi prišiel cute. Postupne som si obľúbila Pinkie Pie. Jediné, ktoré mi liezli trošku na nervy boli CMC, ale aj na ne som si zvykla (Scootaloo bola pre mňa tiež chlapec :D). Jój, a ako ja neznášam Flim Flam Brothers, vždy som mala chuť preskočiť vtedy diel. No, ale už teraz by som sa nazvala Flutterlight.

Keď som si robila rewatch prvých a posledných dielov sérií, tak som prišla na to, že od začiatku piatej série sa to podľa môjho názoru pokazilo. Objavila sa tam totiž Starlight, a nemám ju rada. Jedine pesničky sa mi od nej páčia. No na druhej strane až od tej piatej série som bola schopná všetkému rozumieť. Tak začali dávať menej a menej pesničiek a mňa to tak neskutočne štve. Už som to pozerala iba preto, že to pozerám. Potešili ma pesničkou a to bolo všetko. Začali robiť tak predvídateľné diely - začali Mane 6 deliť na dvojice, chodili na jednotlivé miesta, kde mali vyriešiť nejaký problém - ktorý, samozrejme, vyriešili a koniec dielu. Tam, kde sa očakávali piesne, tak nedali. A Starlight sa do Mane 6 stále pchala podľa mňa. Nechápte ma, prosím, zle. No, som celkom rada, že táto generácia skončila a po filme príde nová. Tu sa však už nechystám sledovať.
Problémom tých vyšších sérií bolo aj to, že tam pridali Young Mane 6 - Gallus, Ocellus, Sandbar, Silverstream, Smolder a Yona. A ja viem, že aj v reálnom živote sa odovzdávajú skúsenosti mladším, ale na môj vkus ich tam dávali až príliš.

Musím to však brať s rezervou, keďže je to seriál pre deti a nie pre dvadsaťdva ročnú Dáriu.    

Týmto príspevkom som si chcela iba zhrnúť o čom tento seriál bol, na spomienky nezabudnem a hudbu si určite budem púšťať, aj keď už seriál skončil.  

Dária.

Komentáre

  1. Samozrejme, že som o My Little Pony už počula, viem, o čom seriál je, ale nepozerám ho, a zatiaľ asi ani nemám v pláne začať. Celkovo veľmi seriály nepozerám, pretože keď sa raz dostanem do deja, tak nechcem robiť nič iné iba sledovať diel za dielom; ale keď už si chcem niečo pustiť, tak siahnem po komédii, najčastejšie teda po Friends, ktorí ma asi nikdy neomrzia :D
    Ale aspoň som sa dozvedela niečo viac aj o My Litte Pony :D
    SIMPLY BERENICAFacebook PageREAD ABOUT "LIVING WITH SOCIAL ANXIETY"

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára