JURAJ LEVICKÝ - SEDEMNÁSTA ČASŤ

Hoci bolo na ulici rušno, počula som ako mi zavibroval mobil v taške. Mama prišla tak o pol tretej, ale vedela som, že ho nemôžem vytiahnuť. Doma som si ľahla a, úprimne, zaspala. Keď som sa prebudila, rýchlo som si prebalila veci na druhý deň do školy. Pamätala som si, že nemáme žiadne úlohy.
Až keď som šla odniesť tašku na chodbu, uvedomila som si, že som sa na mobil vôbec nepozrela. Vybrala som ho a mala som od Juraja dve správy.
Juraj, 14:18: Co to znamena?
Juraj, 14:18: Halo
Uvedomila som si, že som strašne hlúpa, pretože po spánku som úplne zabudla, čo som spravila. Keď som si zapla notebook, ihneď som šla na facebook. Juraj mi poslal niekoľko správ, videla som ich, bolo ich množstvo. Do riti. Chcela som sa dostať na začiatok, ale keď som myšou v tom malom okne šla hore do histórie našich správ, strácala som sa. Prešla som touchpadom naľavo a klikla na Messenger. Klikla na Juraj Levický, trvalo mi dosť dlho, kým... Och nie. 
14:25 Juraj Levický: Vydavas nejasne signaly
Juraj Levický: Si tu? (:
Juraj Levický: Taze sa nerozchadas so mnou
Juraj Levický: ?
Juraj Levický: Halo?
Juraj Levický: Prepac ty si este v aute pockam
14:31 Juraj Levický: Co to teda znamena ako to je s nami
Juraj Levický: Pobozkala si ma sama
Juraj Levický: Som zmateny
Juraj Levický: Neznasam ta
Juraj Levický: Prepac ja ta milujem. A nie som ozraty
Juraj Levický: Opity
Juraj Levický: Vies ja som nevedel co mam robit. Videl som aka si vystrasena z moznosti ze by som ta pobozkal na usta
Juraj Levický: A ked som to urobil tak si ma vobec nevnimala. Povedal som ti ze som sa poradil a ty si neregovala
Juraj Levický: At this moment I knew I fucked up
Juraj Levický: Prepac. Poznas to?
Juraj Levický: Spytal som sa kamosa co mam robit. Potreboval som radu. Este som sa s takym dievcatom nestretol. Krore sa nechce bozkavat
Juraj Levický: Si jedinecna 😍
Juraj Levický: Fakt neni si online? 🤔
Juraj Levický: Nevedel som a stale neviem co mam robit. MOZES MI KONECNE ODPISAT? Kamos mi povedal ze mam do toho skocit. Ze ta mam skusit pobozkat tak som. Potom si stichla. Nesiel som do skoly. Kedy ta uvidim?

Chcela som sa vyjadriť ku všetkému, ale nedokázala som zachytiť každé slovo.
16:04 Dária Voková: Jasné, že sa teraz cítim hrozne, že som ťa nechala takto čakať. Mies
Toto mu nemôžeš napísať. Miestami som sa zasmiala.
Chcela som ho pobozkať znova. Chcela som sa s ním bozkávať. Chcela som sa bozkávať s Jurajom. Ale nevedela som, čo robiť. Šla som vedľa do izby za mamou a spýtala sa, či ma ráno odvezie, a keďže sa jej nechcelo vstávať skoro, povedala áno. Poobede však končím skôr a tak som jej povedala, že prídem autobusom.
Potom som sa snažila spracovať, čo mi napísal. S nejakým cudzím chlapcom sa radil? A čo ak je z Gmelice? Povedal mu moje meno? Znamená to, že mu na mne záleží?
Vážne povedal, že sa poradil?
A prečo som ho pobozkala?

Dária Voková: Vybavím si, aby som šla zajtra autobusom, prídeš? Ty si sa radil kvôli mne? Máš pravdu, že som ťa nepočula. Možno počula ale nevnímala. Neviem ti povedať, čo som cítila. Mrzí ma to. Iba som vedela, že to musím skúsiť. Máš pravdu, nebolí to :D
Juraj píše...
Dopekla.
Práve teraz, Juraj Levický: Ja som prechodil asi celu Gmelicu. Nevedel som čo mám robiť. Už som ale doma.
Práve teraz, Juraj Levický: Zajtra platí 🙂
Práve teraz, Dária Voková: Prepáč mi, že som tu nebola ☹️
Práve teraz, Juraj Levický: Ja som bol totalne nechopný. Musel som sa poradiť s ním. Ja ktorý sa už bozkával a ty ktora nie a sa bojí 😵
Práve teraz, Dária Voková: Ja
Uvedomuješ si, čo mu teraz ideš napísať?
Ja sa nebojím. Ja som chcela aby to bolo jedinečné. Skvelé
Dária Voková: S tým právym
Práve teraz, Juraj Levický: A bolo?
Bez smajlíka. Do rite. Bolo? Ja neviem.

Pravda je, že som si to predstavovala nejako svetobórne. Vždy som si predstavovala ako sa moje pery a jeho pery dotýkajú, ako asi chutia či voňajú? Kam dám nos. Ak bude mať fúzy, či ma budú štekliť. Či zavriem oči, ako to robia v seriáloch. Či budem vedieť dať hlavu na opačnú stranu ako on. Lenže moja predstava nebola realita. Tieto veci boli pri našom prvom bozku nepodstatné. Skrátka sa ma čosi dotklo. A prebiehalo to presne tak, ako keď mi dá pusu mama alebo tatik. Nikto iný ma na ústa ešte nepobozkal. Mamu mám čerstvo v pamäti. Je to normálne. Bozkávať sa je normálne.  

 

Komentáre

  1. milujem tvoje opisy myšlienok
    At this moment I knew I fucked up to ma dostalo
    tak Juraj sa poučil, že nemá brať slová kamošov vážne a radšej sa riadiť vlastnou intuíciou, lebo ako hovorí "ty si jedinečná"
    a prečo si mu nepovedela, že si neodpisovala, lebo si spala?
    - Kristy

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára