UNRELATABLE SONGS FROM NF


Ahojte,
hovorím si, že keď už instagram používam ako môj youtube kanál na reakcie, tak prečo nehovoriť o ňom aj na blogu. Viete, plná pamäť v telefóne dokáže divy, a tak mi napadlo, dať sem tie NF's songs, ktoré sa ma netýkajú.
Ale:
- páčia sa mi,
- nezahŕňam piesne, kde je jasné, že hovorí o svojej vášní - rape
- nezahŕňam piesne, pri ktorých je známe, o kom hovorí (How Could You Leave Us, Got You On My Mind, Special)


1. Mansion - Ešte nikdy som sa nestretla s tým, žeby niekto o svojej hlave, o tom, čo v nej nesie, hovoril ako o dome. Teraz keď tak nad tým premýšľam, existuje slovné spojenie, že niekomu ruplo v bedni, čo máš v tej bedni (nehovoriac o tom, že je to prebraté z češtiny), ale to by sa dalo preložiť ako in a box. But what about a mansion? Áno, lyrics sú silné, ale preto, že je to o jeho svedectve, tak som najprv nedala páči sa mi to, potom som si to rozmyslela. Prešiel si všeličím, veď kto nie, ale pracovať takto so strachom?


2. Wait - dať páči sa mi to hneď po prvých tónoch a potom ho zrušiť, lebo text je z mužského pohľadu? To som ja. Ale tá melódia, tá hudba je proste všetko.



3. Dreams - Vážne som až pri druhom kole prišla na to, o čom je text? Jedna z tých piesní, ktorej trvalo dlhšie sa ku mne dostať. Talk to God, "Can You hear me?" Lately I'm a mess.


4. Lie - Pieseň, ktorá mi tento nápad priniesla. A úplne prvá pieseň, pri ktorej mi nevadí, že nie je všeobecná. Dokonca som v komentároch dostala, že vraj to nie je o vzťahu ale o jeho pocitoch. No neviem, NF dáva vždy dostatočne najavo, ak hovorí o svojich pocitoch. Osloví ich, háda sa s nimi, pochová ich. Melódia je skrátka všetko.


5. 3 a. m. - Začala som ju častejšie počúvať, keď som sa budila okolo tretej ráno. Došlo vám to? Ale až v druhom kole som pochopila, že ja takéto problémy so vzťahmi nemám.

Dária.

Komentáre